Home 'sweet' home - Reisverslag uit Roermond, Nederland van Ellen Griensven - WaarBenJij.nu Home 'sweet' home - Reisverslag uit Roermond, Nederland van Ellen Griensven - WaarBenJij.nu

Home 'sweet' home

Door: Ellen

Blijf op de hoogte en volg Ellen

15 Januari 2011 | Nederland, Roermond

Hey allemaal.

We zijn weer thuis in het koude/natte Nederland.
Na ons vorige berichtje zijn we naar Whangamata gegaan, waar Ellen een beetje heeft leren surfen en we vooral gegeten/gedronken en op het strand gelegen hebben. Het was zo'n 30 graden, dus eigenlijk ook te warm om iets anders te doen. Zondagavond zijn we vanuit Whangamata naar Mount Manganui vertrokken. Ook dit is een mooie surfersplaats. Aan de kust staan supermooie huizen en het is een heel gezellig stadje. Maandagmorgen zijn we om 8 uur de zee op vertrokken om met dolfijnen te zwemmen. Dit was echt super! Toen we een groep dolfijnen hadden gevonden konden we achter aan de boot gaan hangen en de wilde dolfijnen zwommen ongeveer 2 meter onder ons door en om ons heen. Rond 1 uur waren we terug in de haven en zijn we nog lekker gaan lunchen. Daarna zijn we terug naar Andrew in Auckland vertrokken. Dinsdag hebben we de koffers gepakt en een beetje gewinkeld en savonds zijn we met z'n allen (andrew, ryan, taylor, wim en ellen) gaan uit eten bij een seafood restaurant. We kregen een grote schaal met allemaal seafood en frietjes, het was echt heerlijk!
Woensdag rond 11 uur naar het vliegveld vertrokken en om 14.40 vertrok ons vliegtuig alweer:(
We hebben een ontzettend mooie reis gehad en een beetje rust gevonden na de afgelopen tijd. Toch zal het allemaal wennen zijn thuis de komende tijd.
Leuk dat jullie ons allemaal gevolgd hebben. Jullie zijn natuurlijk van harte welkom om foto's te komen kijken en verhalen aan te horen. Ik (ellen) zal binnenkort ook een deel van de foto's op hyves plaatsen.

Een laatste Nieuw-Zeelandse groet, Wim en Ellen

• 16 Januari 2011 - 18:01

Lynn:

Hee Wim en Ellen,
    dat aanbod ga ik zeker aannemen! Ik wil alle verhalen en foto's horen en zien :)

Ik ben nu nog in Amerika, maar morgen eindigt mijn reis ook alweer. Ons weer is helaas wat minder goed geweest dan jullie weer haha! Afgelopen woensdag is hier in 1 nacht 50 centimeter sneeuw gevallen..
    We gaan snel onze verhalen uitwisselen!

Tot snel!!

Kus, Lynn