Full moon party en Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Ellen Griensven - WaarBenJij.nu Full moon party en Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Ellen Griensven - WaarBenJij.nu

Full moon party en Bangkok

Blijf op de hoogte en volg Ellen

29 April 2013 | Thailand, Bangkok

Vrijdag de hele middag aan het zwembad gelegen. Ze hadden ons alleen vergeten te vertellen dat de uv sterkte was toegenomen, waardoor we een beetje waren doorbakken hihi (lees: extra crispy rood). Savonds naar de Full Moon party. In de minivan twee Engelse meisjes leren kennen waar we de rest van de avond mee hebben opgetrokken. Sharona probeerde een gesprek met ze te voeren, maar er kwam een heleboel jibberjabber uit, na één biertje! Eenmaal aangekomen kwam Sharona een oud klasgenoot van de Universiteit tegen. Daarna ging Sharona een bucket Mojito halen. Het duurde echter opvallend lang, dit kwam omdat een tweetal Fransmannen haar gezicht beschilderden, inclusief een blauwe mustache. Deze was echter geen lang leven beschoren. Nadat een paar Australiërs commentaar gaven heeft ze hem er maar afgehaald. Het strand was behoorlijk crowded, met ongeveer 20.000 feestgangers. We hebben een leuke muziek area opgezocht en werden aangesproken door zowat elke Australiër die uit Melbourne kwam. Wat onnozele foto's gemaakt, waaronder Ellen met een propellerpetje en nerd bril. Om 12 uur was het dan Ellens birthday, die ze (verbazingwekkend) vierde met meer verjaardagsgenoten op t strand. Er werd een liedje voor haar gezongen en ze kreeg allerlei cadeautjes. Van iemand een hoedje, van een ander een ketting en een Engelsman kocht zelfs een black light bril voor haar omdat hij niks voor haar had. Tot een uur of half 3 hebben we ons vermaakt met twee Australische broers en de Engelse meisjes. Toen begon de sfeer op het strand om te slaan naar erg dronken, en Sharona voelde zich niet zo lekker, dus besloten we naar het hotel te gaan. Bij de taxistandplaats nog even het mysterie van de man van in de 40 en zijn dochter van (inderdaad) 14 opgelost. Zijn vriendin bleek maar liefst 30! te zijn.. De volgende morgen even ontbeten voor 10u en tot 12u in bed gelegen. Daarna aan het zwembad gelegen en om 4u werden we opgehaald. De ferry naar het vasteland genomen en toen de bus naar Bangkok. We zouden een vip bus krijgen met 24 brede stoelen, maar dit bleek helaas een fabeltje. Toch redelijk geslapen en rond 7u aangekomen in Bangkok. Het hostel van onze tussendag tussen Koh Chang en Chang Rai genomen en toen de taxi naar de weekend market. Een gigantische markt, gesorteerd op area's waar ze werkelijk alles verkopen! Van cavia kooien tot orchideeën tot kleren en eten. Ons in 5 uur tijd helemaal suf gekocht aan kleren, sieraden, slippers en souveniertjes. Toen waren we dusdanig oververhit dat we moesten afkoelen in onze airco kamer. Tegen de avond gaan eten en nog even onbeschaamd verder geshopt! De dag relaxt afgerond met een voetmassage en cocktail. Daarna heerlijk geslapen in onze donkere kamer. Sharona maakte echter vroeg op de ochtend gigantisch veel kabaal met haar armbandje met belletjes, toen ze ruzie had met de dekens. De rest van de zondag doorgekomen met eten, shoppen en lezen. Savonds naar de fish spa gegaan (kietelde supererg!!!) om onze zuurgelopen voetjes weer poezelig te maken en vervolgens nog een olie massage van een uur gehad, hmmmm! Nog héééél even geshopt en toen naar het hostel gelopen om onze backpacks te halen. Inmiddels aangekomen op het vliegveld waar we over een paar uur naar Abu Dhabi vliegen. Na lang wachten hebben we zojuist onze bagage ingecheckt en over 1,5u mogen we boarden. in Abu Dhabi nog een dagje sight seeing en dan door naar Dusseldorf waar we in de vroege ochtend van koninginnedag aan gaan komen. Dan zit het avontuur er weer op:( Voor nu welterusten en tot de volgende (laatste van deze reis) keer!

• 29 April 2013 - 08:06

Jolanda:

superverjaardagsfeestje,jullie zitten nu weer hoog in de lucht .Ik wens jullie een rustige vlucht en tot morgen.

• 29 April 2013 - 09:45

Clara:

Goede reis, hopelijk dit keer zonder huil-baby
    en tot dinsdag of zaterdag

VLEK

• 29 April 2013 - 14:04

Wim:

see you at Düsseldorf airport!!

• 29 April 2013 - 18:00

Lies:

Det geur uch neet geammezeerd hub dao hoof neme,s aan te twiefele.
    Uch versjlaag waas weer heerlijk om te laeze.
    Gooj reis truuk en toet ein volgend reisversjlaag.
    gr.lies beek