Laatste week - Reisverslag uit Rotorua, Nieuw Zeeland van Ellen Griensven - WaarBenJij.nu Laatste week - Reisverslag uit Rotorua, Nieuw Zeeland van Ellen Griensven - WaarBenJij.nu

Laatste week

Door: Ellen

Blijf op de hoogte en volg Ellen

07 Januari 2011 | Nieuw Zeeland, Rotorua

Hey Hollanders;)

Iedereen bijgekomen van de kerst en nieuwjaar? Wij wel in ieder geval!
Na ons vorige verslag zijn we naar Lake Rotoma vertrokken, waar Helen en Jim een vakantiehuis hebben. We hebben ons hier uitstekend vermaakt met waterskieen, zwemmen, vissen, pictionary, rummikub, kaarten, lekker eten en drinken!
Eigenlijk was het plan om vanmorgen met dolfijnen te gaan zwemmen, maar door het slechte weer in Taurange gaat het niet door. We hebben het omgeboekt naar maandag!
Eergistermiddag hebben we een fles champagne opengetrokken omdat Ellen allebei de tentamens die ze voor ons vertrek heeft gemaakt gehaald heeft!
We gaan zometeen terug naar Whakatane, om nog even te lunchen met Francis en Ginie en afscheid te nemen van Dianne. Daarna rijden we naar Whangamata, een van de beste surfplaatsen van Nieuw-Zeeland, waar Paul en Noortje hun vakantiehuis hebben. We brengen hier het weekend door en Ellen gaat er leren surfen.
Maandag dus zwemmen met de dolfijnen in Tauranga. Daarna rijden we door naar Andrew in Auckland. Dinsdag willen we een beetje winkelen, en onze spullen inpakken en woensdag vertrekt ons vliegtuig naar Nederland alweer. De tijd is echt omgevlogen:( Donderdag 06.20 landen we op Schiphol, als alles goed is.
Bij Andrew zal ik nog een keer proberen wat foto's te plaatsen en waarschijnlijk het laatste verslag schrijven! Tot dan,

Liefs Wim en Ellen

• 06 Januari 2011 - 20:23

Lynn:

Hee Wim en Ellen!

Allereerst: Ellen Gefeliciteerd!! Wat goed zeg, dat je allebei die tentamens nog gehaald hebt!! Dat is inderdaad wel champagne waard :D

Wat hebben jullie weer een hoop gedaan, allemaal leuke dingen! En nog een paar laatste leuke dingen voor de boeg, lijkt me wel een goed einde van de reis. De tijd gaat snel als je het naar je zin hebt, maar dat geeft weer een goede reden om hard te sparen zodat je terug kunt gaan :)

Hier gaat alles goed, t is echt gaan dooien, geen sneeuw meer, wel regen.. Typisch Nederland toch? ;) Ik heb vandaag mijn laatste tentamen gemaakt en morgen vertrek ik op mijn somewhat kortere reis naar Amerika, lekker even 10 daagjes weg.
    Als ik terug ben zal ik je bellen Ellen, dan spreken we af om eens goed bij te kletsen, want dan hebben we allebei toch wel een hoop verhalen te vertellen!

Jullie hebben ook een hoop foto's gemaakt? Ik zal ook mn best gaan doen en dan kunnen we mooi een middag en avond verhalen uitwisselen.

Ik hoop dat jullie laatste dagen ook mooi en leuk zijn en dat jullie er nog erg van zullen genieten! Ik ga nu naar bed, morgen vroeg op (moeten om 5.30uur vertrekken naar schiphol..)

Tot snel!!

Kus, Lynn

• 06 Januari 2011 - 22:16

Denizzle:

Hey Ellen en wim!

Wat is de tijd toch omgevlogen! Alweer jullie laaatste week.

Ellen proficiat met je tentamens! Goed je best gedaan.

Ben benieuwd naaar alle verhalen en foto's. Veel plezier nog met surfen en de rest.

Tot snel

• 06 Januari 2011 - 22:52

Clara:

hoi Wim en Ellen,
    wat is jullie vakantie om gevlogen.
    ik wens jullie nog een mooie laatste week en alvast een goede thuis reis.
    Ellen super dat je tentamens gehaald zijn!

• 07 Januari 2011 - 08:19

Lindy:

Hartelijk gefeliciteerd met je tentamens!!! Echt goed :D
    Hier begint het gelukkig weer een beetje normaal te worden na al die stomme sneeuw ;)

Ik hoop dat jullie nog een paar leuke laatste dagen hebben en natuurlijk dat het zwemmen met de dolfijnen maandag wel gaat lukken ;)

Nog heel veel plezier en een fijne vlucht terug alvast!
    Ik ben toch wel blij als je weer in Nederland bent en ik je weer eens kan zien :)

xx

• 07 Januari 2011 - 08:23

Ine:

Hoi Ellen en Wim,

Ellen eerst en vooral een dikke proficiat met het slagen voor je tentamens! Daar mag wel een fles champagne op gedronken worden :)

Geniet nog van jullie laatste week vakantie daar en tot gauw!

• 07 Januari 2011 - 12:59

Roxanne:

Ha sjatteke!

Wat good detse dien tentamens hubs gehaold. Ellen is superwoman! :D
    Hiej is alles nog steeds in orde ;) Kin neet wachten om biej te kletsen en de foto's te zeen :D
    Veul plezeer nog en probeer nieks te breake biej ut surfen he :P

Kus

• 07 Januari 2011 - 16:41

Henk En Gerty:

Hoi Wim en Ellen
    Hebben we toch steeds op het verkeerde profiel gekeken.....
    We dachten al, die hebben het te leuk om een reisverslag te maken.....
    Leuk om te lezen wat jullie allemaal gedaan en gezien hebben. Nog veel plezier de laatste dagen en goede vlucht terug.

• 07 Januari 2011 - 20:49

Quinta:

Hadi Wim en Ellen,

Zijn jullie alweer aan de laatste week bezig?! Wat is dat snel gegaan, zeg! Proficiat met je tentamens Ellen, goed gedaan man! Heel veel plezier nog de laatste dagen, succes met surfen en ik hoop dat het zwemmen met dolfijnen doorgaat, lijkt me supercool. Alvast een goede terugreis en we zien mekaar vast gauw weer eens.

Groetjes oet Melick!!

• 07 Januari 2011 - 22:08

Rianne:

Heee Wim en Ellen!

Eindelijk weer eens echt de tijd om jullie verhalen te kunnen lezen. En wát voor een verhalen. Heerlijk wat jullie allemaal doen en zien daar. Het klinkt allemaal zo prachtig en totaaaaal niet Nederlands, dus ik ben aardig jaloers. Ellen, wat super goed dat je je tentamens hebt gehaald! Dat doen dr niet veel je na! En wat vliegt de tijd he? Hoop dat jullie de laatste daagjes nog alles kunnen doen wat jullie hebben gepland. Dolfijnen, walvissen, surfen, watervallen ... (héle mooie foto trouwens Ellen, waar je op de brug voor het helder blauwe water staat!) Alvast een prettige terugreis en tot snel maar weer. Liefs, xx Rianne

• 07 Januari 2011 - 22:37

Vul Hier Je Naam In.:

VLeve allebei ut inj kump in zich, mer waat hub g,r toch ein geweldige ervaring mitgemaak dao.
    Ellen perfisjat mit dien good tentameresultate en heel vaol sjpas mit de dolfijne en oppe surfplank.
    Ich dink det Leonie sjtiekum bliej is det g,r truukkomp want ich gluif det ut uch waal mis.
    Vaol leefs vanoet de Boekoel veur uch allebei van Lies.
    En ein gooj reis truuk wo!!!

• 08 Januari 2011 - 11:09

Emmy:

Hoi Wim en Ellen,
    We hebben genoten van jullie reisverslag en zijn benieuwd naar alle foto's!!
    Jullie jaar is goed begonnen- geweldig Ellen dat je die tentamens gehaald hebt. Geniet nog van jullie laatste dagen en alvast een hele goeie reis terug, tot gauw, groetjes jean en emmy.

• 08 Januari 2011 - 20:34

Jannicke:

Ellen, gefeliciteerd met die tentamens. Heerlijk :) Daar mag op gefeest worden :D

Geniet van de laatste dagen, zo veel mogelijk nog doen!! Veel plezier met het zwemmen met de dolfijnen, super gaaf!!!

Alvast een goede terugreis! We contacten als je weer op nederlandse bodem bent.

Liefs!

• 08 Januari 2011 - 23:00

Lies Beek:

Ha allebei,
    Ich haop det g,r vandaag baeter waer hub gehad den veur.
    Eers stonge v,r toet ane kuute inne sjnee en noew motte v,r oetkieke det v,r neet verzoepe.
    En Ellen hubse vandaag alle oppe plank gesjtaon of hubse d,r meer naeve gelaege.
    Ein dink is zeker egaal wase duis ich doon ut neet nao.
    Geniet nag lekker mit pap en nag ens ein gooj reis en aafsjloeting van uch vekansie.
    groetjes Lies

• 09 Januari 2011 - 13:12

Haik:

Heey ellen en wimpiej,

Wat good desse die tentames gehoald hubs:D proficiat;)

Met die dolfijnen swumme liek mig eg gaaf:D en surfe is oug cool:D

gluif oug geliek det de tied heel snel geit doa! dus geniet nop optimaal van de tied dea nog euver is en tot snel!

Groetjes Haik Xx

• 11 Januari 2011 - 08:26

Chantal:

Hoi ellen en Wim ,

Ten eerste , Ellen Gefeliciteerd met je tentamens , echt super .En wat hebben jullie toch weer mooie actiiteiten gedaan , (ben jaloers) nee geniet geniet .En ben benieuwd naar de verhalen en foto,s ..Nog heel veel plezier en een fijne vlucht terug alvast!
    groetjesssss chantal

• 11 Januari 2011 - 12:34

Maja:

Hey lieve schatten!

Ellen, proficiat met het behalen van je tentamens, ongelofelijk knap...Goed om te lezen dat jullie het daar zo fijn hebben, ook dik en dubbel verdiend! Ben heel benieuwd hoe het zwemmen met de dolfijnen is geweest, geweldige ervaring lijkt me.
    Ik wens jullie nog een paar leuke dagen en een goeie terugreis. Neem maar een beetje zon mee!!!
    De mooiste foto van allemaal blijft toch wel Wim in wetsuit ;-)

Dikke kus van Maja X

• 11 Januari 2011 - 13:26

Wendy Segers:

Ha Wim en Ellen,

Ellen wat ontzettend goed van je om die tentamens te halen, super! Nog 2 hele fijne dagen en een goede terugreis!
    Tot gauw,liefs Wendy

• 11 Januari 2011 - 16:09

Denizzle:

Elliejjj! Bijna weer thuis gaan we weer guitar hero'en. En natuurlijk alle foto's bekijken. Xx

• 11 Januari 2011 - 17:45

Jeanne:

Ha vakantiegangers, 't zit d'r veur uch helaas weer biejnao op. Haop det geer toch un bietje zin hubt om weer nao Nederlandj te komme! Auch weer sjoon om uch verhaole te vertelle, toch?!
    Ellen, bun trots op dich! Super desse dien tentames hubs gehaold!
    Ich wins uch ein hele gooje reis (Ellen pak mer un pilke) en toet heeeeel gauw in Neel. Jeanne