Abu Dhabi Du - Reisverslag uit Abu Dhabi, Verenigde Arabische Emiraten van Ellen Griensven - WaarBenJij.nu Abu Dhabi Du - Reisverslag uit Abu Dhabi, Verenigde Arabische Emiraten van Ellen Griensven - WaarBenJij.nu

Abu Dhabi Du

Door: Shereunke en Elliej

Blijf op de hoogte en volg Ellen

03 April 2013 | Verenigde Arabische Emiraten, Abu Dhabi

Ola kouwkleumpjes,

T was nog even spannend de laatste dag, maar we konden toch op reis, jeeeeej!
De vlucht leek rustig te blijven. Totdat Sharona vond dat Ellen wel wat verfrissing kon gebruiken en ze een beker water over haar uitgoot! (* Excuseer mijn reactie vermogen was nog niet hersteld tot het optimale niveau door het consumeren van 1/2 slaappil) Vervolgens hebben we een te hard huilende baby uit het raam gegooid, verliep de rest van de vlucht goed en zijn we na 6 uur aangekomen op airport Abu Dhabi. Buitentemperatuur is erg aangenaam. Over 2 uurtjes vliegen we verder naar Bangkok, waar we om 14.00 Nederlandse tijd gaan aankomen. Hopen 3 uur later in het dakzwembad van ons hotel te liggen met een lekkere cocktail!
Verder weinig nieuws. Groetjes aan iedereen in het iets minder warme Nederland!

Xxx * Sharona en Ellen

• 03 April 2013 - 07:55

Lynn:

Hee meiden,
    Goed om te horen dat jullie vlucht goed is gegaan, hoop dat de 2e ook voorspoedig verloopt.
    Maarre, een te hard huilende baby uit het raam gegooid? Die moet je denk ik even voor me toelichten haha!
    Geniet van de cocktails en stuur maar wat warmte deze kant in ;-)
    Xx Lynn

• 03 April 2013 - 09:36

Wim:

ha meissies,

ich zeen ut al. Het geit de gooje kanjt oet. De lol zit dur al weer in. Haaje zo/ Taege de tied det ich dit sjrief zit geer al weer halverwaege thailanjd. Anmmuzee vous en bies später.
    Pap

• 03 April 2013 - 09:58

Roxanne :

Hey chickies,

Amuseer eug en loat de cocktail smaken! Bin helemoal neet jaloers heur...

Fijne vakantie!

X

• 03 April 2013 - 11:53

Clara:

Hahaha
    ik hoop niet dat jullie dezelfde huilende baby aan boord hebben die wij op weg naar Thailand hadden (en op de weg terug weer) Want dan hoop ik dat jullie voldoende oorstoppen en slaappillen hebben meegenomen.

Ben natuurlijk helemaal niet jaloers,

nou ja beetje dan
    Geniet ervan, en drink een Chang biertje voor mij en project 10.2

groetjes vanuit huize verhuisstress!!!!

• 03 April 2013 - 23:36

Mart & Els.:

Hallo meiden,

Fijn dat het allemaal toch nog goed is gekomen met de vlucht ( behalve voor de baby ) want met jullie 2 bij elkaar weet je het maar nooit.
    Ben benieuwd wie er bij de 2e vlucht moet uitstappen.
    Hier is alles o.k. 's morgens word het licht en 's avonds weer donker, dus daarvoor hadden jullie niet weg hoeven te gaan. Heb net de wens gedaan dat we volgende weer ook zo'n weer als jullie krijgen , maar ja, dat zal wel een fatamorgana of zoiets worden.
    O ja, wat die vliegende baby betreft, had die nou wel of niet een parachuut. Ben er nog niet achter.
    Meiden heel fijne dagen, veel plezier en we horen weer van jullie.

Groetjes uit Herkenbosch.

• 04 April 2013 - 21:28

Jolanda:

Ha meiden en bevalt het daar lekker in de zon