Aankomst - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Ellen Griensven - WaarBenJij.nu Aankomst - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Ellen Griensven - WaarBenJij.nu

Aankomst

Door: Ellen

Blijf op de hoogte en volg Ellen

13 December 2010 | Nieuw Zeeland, Auckland

Hey allemaal!

We zijn goed aangekomen en hebben onze eerste dag er al op zitten. Andrew, de neef van m'n vader is ons gister van het vliegveld komen halen. We hebben een klein stukje van Auckland gezien. Even naar het topje van een vulkaan geweest om over heel Auckland uit te kijken.
We zijn nu bij Andrew en zijn zoons, Ryan en Taylor, thuis. Ze hebben een huis aan het strand, supermooi! Wij slapen in het 'boothuis'.
Het is hier heerlijk weer, ongeveer 25 graden en zonnig. We hebben gister al gezwommen in de zee achter Andrew's huis. Als het vloed is hebben ze hun eigen privestrand. Het tijdsverschil is 12 uur, het is nu maandagochtend half 10.
M'n vader heeft net ons camperbusje opgehaald, dus we gaan onze spullen inruimen en daarna wat boodschappen doen. Vanmiddag gaan we met Taylor en een vriend van hem naar goat island, een reservaat.
Het is hier echt supermooi, ik zal proberen morgen een paar foto's te plaatsen.
Dat was het voor nu!

Zonnige groetjes uit Nieuw-Zeeland;)

Wim en Ellen

• 12 December 2010 - 20:40

Jannicke:

Lieve Ellen en Wim,
    Fijn om te horen dat jullie veilig aangekomen zijn. Geniet van al het moois daar en ik ben benieuwd naar de foto's!
    Liefs!

• 13 December 2010 - 08:01

Jody:

Ben super benieuwd naar jullie foto's! Geniet er maar lekker van, hier vriest het (alweer/nog steeds).
    xx

• 13 December 2010 - 09:44

Leonie:

zojuist de gordijnen bij jullie open gedaan en de buitenlampen uit, in de namiddag weer dicht en de kippen verzorgen .
    zaterdag middag met ron en clara naar eindhoven naar de film harry potter geweest ,daarna gaan eten,ikzelf ditjaar nog nooit zo vaak uit eten geweest, wel lekker.
    gistermiddag quinta barry en de kinderen geweest , ron en clara ook , zijn blijven eten , was gezellig.
    hen

k en marjolein ook nog even geweest.
    joep zit nu foto,s te bewerken, ik ga zodadelijk maar weer eens wat huishoudelijke dingen doen .
    heel veel plezier en doe vooral dianne en archie de kinderen en tante mia heel veel groeten en een mooie reis verder richting het zuider-eiland
    joep-leonie

• 13 December 2010 - 12:12

Haik:

Hey,

Klink good;) zker t wear.... hiej is t alweer onger nul:P mja foto's liek mig gaaf;)

ameseer ug!

Groetjes... Xxx

• 13 December 2010 - 14:20

Bo:

Wat een leuke naam.... Taylor ;)
    Ben benieuwd naar de eerste foto's! Vooral die van jou in bikini aan het strand om ons te laten voelen hoe koud het hier ook alweer is:P

Haha!

• 19 December 2010 - 22:01

Lies Beek:

Leve allebei ich vroog aan Leonie wiej ut mit uch woor en det vertelde mich det g,r in nieuw zeeland zit.
    Det vinj ich hersjtikke guper veur uch, geniet d,r same van want Marjon zooj greuts op uch zin.
    Mit waat ich laes en zeen veural wim, sjone body in dae wetsuite.
    vaol groete van Lies.