Eerste dagen - Reisverslag uit Ohope Beach, Nieuw Zeeland van Ellen Griensven - WaarBenJij.nu Eerste dagen - Reisverslag uit Ohope Beach, Nieuw Zeeland van Ellen Griensven - WaarBenJij.nu

Eerste dagen

Door: Ellen

Blijf op de hoogte en volg Ellen

14 December 2010 | Nieuw Zeeland, Ohope Beach

Hey allemaal!

We zijn ondertussen een paar dagen hier en een beetje aan het tijdsverschil en het tempo gewend. Het is hier 12 uur later als in Nederland. De eerste paar dagen zijn we bij Andrew geweest.
Pap heeft maandag ons volkswagen busje opgehaald. 'sMiddags zijn we met Taylor gaan snorkelen in een reservaat, Goat Island. Het was ongelofelijk mooi, ook de rit ernaar toe. M'n vader in een wetsuit was een erg grappig gezicht(foto's komen nog).
Vanmorgen hebben we wat boodschappen gedaan voor de rondreis en daarna gelunched met Andrew en Ryan. Rond half 3 zijn we richting Ohope Beach vertrokken. Daar wonen Dianne en Archie. We zijn hier rond half 8 aangekomen en hebben gegeten met Dianne, Archie, hun dochter Hannah en haar vriend, en mijn vaders tante Mia.
Het is nu kwart voor 11 en we gaan zo richting bed. Morgen gaan we Wakatane bekijken, waar tante Mia woont. Als het weer goed is gaan we naar Awakiri hot springs, warmwaterbronnen hier in de buurt. We willen ook gaan kijken bij Hannah, zij werkt bij een fruitteler waar ze ook zelf ijs maken, hmmm! Misschien nog een stuk mountainbiken en een strandwandeling.
Donderdag beginnen we met onze rondreis. In 2 dagen richting Wellington, dan de overtocht met de ferry naar het Zuidereiland en daar een rondreis van ongeveer 10 dagen. Daarna willen we nog een paar dingen op het Noordeiland bekijken, en dan nog een kleine twee weken vakantie vieren!
Morgen ga ik echt proberen wat foto's te uploaden! Nu eerst lekker slapen!

Liefs Wim en Ellen

• 14 December 2010 - 10:08

Marlot:

Ha leeve!
    Waat leuk allemoal!!
    Bun oug zo jaloers op t wear doa bie dig,hie sneeuwt t ALWEER...
    Wim in een wetsuit haha, wacht met smacht op de foto ;)
    Veul plezeer nog, ig kiek oet noa dien nuuje berichtje..

Kus xx Marlot

• 14 December 2010 - 13:29

Lynn:

Hee Ellen,
    leuk dat je nog even een berichtje hebt geplaatst!
    T klinkt al heerlijk, lekker weer en snorkelen is altijd wel gaaf!
    Hier mis je weinig hoor, t is superkoud buiten en t is ook nog eens op sommige stukjes glad geworden..
    Ik ben benieuwd naar de foto's!!
    Heel veel plezier nog en groetjes aan je vader!!

X Lynn

• 14 December 2010 - 15:13

Sharona:

Kan niet wachten totdat ik doe foto zie van Wim in wetsuit ;)
    Vind het echt leuk om je berichtjes te lezen van jullie avonturen :) !

X

• 14 December 2010 - 18:50

Jeanne:

Hi folks, waat sjoon allemaol! Ich geneet mit uch mit alhoewel ich mich neet meer kin herinnere wiej "ZON" d'r oet zuut...weer witte tattie hiej, brrrrr.
    Os wiekendje Köln waar zeer gesjlaag. "Helaas" vaol Gluhwein motte drinke om op temperatuur te blieve, mer waat mot det mot ;-)
    Veer hubbe zo'n 6 Kersmerte gezeen, vaol worste, lempkes en Pruusse.
    Bun zeer benuujd nao uch foto's. Veurzichtig mit ut buske (busje komt zo...) en toet de volgende keer.
    Dieke kuss - Jeanne

• 14 December 2010 - 19:03

Mart En Els:

Hoi Wim en Ellen
    Wij zijn jullie al vanaf het begin af aan aan het volgen.
    En zijn heel benieuwd naar de foto's van Wim. Dus Ellen doe je best!!
    Wim als je een sms stuurt doe het dan overdag voor ons hahah.
    Donderdag wordt het hier slecht weer krijgen veel sneeuw!
    Groetjess we volgen jullie elke dag.
    dikke knuffel Mart en Els

• 14 December 2010 - 19:20

Quinta:

Ha Wim en Ellen,

Ich zit hiej compleet jaloers uch verslagjes te laeze in miene veul te dieke trui en extra paar zuk, brrrr!!! Sjoon waat geer al allemoal hub gedoan en auch ich kin neet wachte op Wim zien fotoshoot in wetsuit, haha. Heel veul plezeer nog en ich wacht weer op uch volgende avontuur.
    Een kaad knuffelke vanoet ut winterse Melick

• 15 December 2010 - 12:28

Wendy Segers:

Hallo Wim en Ellen,

Wat leuk dat we jullie zo kunnen volgen, en wat ziet het er mooi uit!!! En dat weer, nou dat is heel anders dan de vorst en de sneeuw hier!
    Ik vind het super voor jullie en hoop dat het een geweldige vakantie wordt/blijft. Ik ben toch wel een beetje jaloers. En trouwens Wim, ik vond je er niet slecht uitzien in je wetsuit hoor!!!!. Ik lees de spannende verhalen wel, veel plezier,
    liefs Wendy

• 15 December 2010 - 16:30

Loed En Git:

Hallo wereldreizigers,
    Na publicatie van de foto`s moet ik toch even reageren! Charming!
    De VW-bus doet me aan Co-op tijden denken. Groeten en amuzeer jullie.

• 15 December 2010 - 18:46

Denizzle:

Hey ellen en wimiej.
    Klinkt weer heel goed allemaal. Jullie hebben al veel gezien tijdens de eerste dagen. Hoe bevalt de volkswagen? Ben benieuwd naar de fotos. Tot het volgende verslag xxx

• 15 December 2010 - 20:13

Oscar:

Ha wim & Ellen!

Fijn om te horen dat jullie het leuk hebben daar!
    Geniet ervan!!

Strak hé wim, zó'n wetsuit hehe..

Gr Ozzy

• 15 December 2010 - 20:56

Haik:

Ha mup!

pap in een wetsuit is inderdaad erg leuk;) en waat een oetzich heat dea andrew:P auckland zuut dr oug erg gaaf oet!

Ameseer ug! groetjes doa van de hele familie;) Xx Haik & fam

• 16 December 2010 - 17:13

Denise En Therese:

Hoi Ellen en Wim!
    Wat een mooie foto's. Het is daar echt mooi. Wim wat staat dat wetsuite je mooi we missen alleende duikbril en de flippers haha. Jullie zorgen er gelukkig wel voor dat nederland aanwezig is met het oranje busje. Heel veel groetjes van ons en Rob en Vief