Begin rondreis - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Ellen Griensven - WaarBenJij.nu Begin rondreis - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Ellen Griensven - WaarBenJij.nu

Begin rondreis

Door: Ellen

Blijf op de hoogte en volg Ellen

17 December 2010 | Nieuw Zeeland, Wellington

Daaag mensen in het koude Holland;)

Bedankt voor alle reacties. Zeker die over Wim in zijn wetsuit!
Gister zijn we op onze rondreis vertrokken.
We zijn eerst even langs een andere neef van mn vader gegaan, francis, want die was in zijn vakantie'huisje' in ohope beach.
In ongeveer 7 uur zijn we, met tussenstops, via desert road naar het zuiden gereden. Uiteindelijk neergestreken in Levin waar we onze eerste overnachting in het VWbusje hebben gehad!
Vanmorgen na een McBreakfast naar Wellington vertrokken waar we rond 11uur waren. We hebben het Te papa, new sealand museum bezocht en zitten nu aan de zee te lunchen. Straks willen we nog naar het house of parlement en de stad zelf bekijken.
Morgen hebben we om half 11 de ferry naar het zuidereiland, waar we 10 dagen zullen rondkijken.
Het weer is niet super. Ongeveer 20-22 graden maar het regent best veel. Op zich is dat niet erg als we veel in de auto zitten. Vanaf maandag wordt het weer fijn weer!
We amusren ons in ieder geval prima hier!
Ik ga verder met mn lunch, tot de volgende keer!

Liefs Wim en Ellen

• 17 December 2010 - 06:36

Rob En Margareth:

Hallo Ellen en Wim.

Leuk om jullie verslagen te lezen en vinden het fijn dat jullier er van genieten. De foto van Wim in zijn Wetsuit laten we in de Limburger plaatsen en en in het personeelsblad van het UWV.
    Wij vertrekken vanavond richting sneeuw en zullen ook daar jullie berichten bijhouden.
    Een goede reis en tot spoedig.
    Groetjes Margareth, Rob en de meiden.

• 17 December 2010 - 11:28

Loek En Marly:

Over dat wetsuit zeg ik niks meer daar is meer als genoeg over gezegd :-) En eigenlijk wil ik alleen maar kwijt dat het leuk is om maasneel zo ver weg te volgen. Geniet ervan ! zeg ik vanuit een winters melick.
    Ellen als je nog een fotograaf nodig hebt voor onderweg hoor ik het wel :-)))

• 17 December 2010 - 12:04

Roxanne:

't klinkt ech super doa! Lunchen aan zee en det super ruige busje,klinkt allemoal erg leuk! Ich hoap det ger t nog good noa euge zin hub en veul plezeer mit euge rondreis!

Dikke kus!
    Roxanne

• 17 December 2010 - 12:05

Toon En Ine:

Hoi Ellen en Wim,

Fijn om te lezen dat jullie het zo naar jullie zin hebben. Het lijkt ons een heel bijzondere reis. We wensen jullie veel plezier tijdens de rondreis in ''t leuke busje!! Geniet ervan! groetjes Toon en Ine

• 17 December 2010 - 12:14

Bart En Tedje:

Hoi Ellen en Wim,

Goed te horen en te zien dat jullie van de reis genieten.
    Mooie foto's, Wim in wetsuit niks mis mee, erg mode bewust ik denk dat het mij ook wel zo charmant zou staan.
    Goede reis verder.

Bart & Tedje

• 17 December 2010 - 13:03

Lynn:

Hee Ellen,
    heb net een berichtje geplaatst op je Hyves, vroeg me al af of je nog tijd zou hebben om nog een berichtje te plaaten.
    Wat klinkt t heerljk, 20 tot 22 graden! Haha. Als ik nu mn raam uit kijk zie ik mooie witte bomen, maar trekt niet echt aan om naar buiten te gaan ;)
    Goed te horen dat jullie het nog zo naar jullie zin hebben! Geniet er van en heel veel plezier nog!

Kus, Lynn

• 17 December 2010 - 13:13

Ilse:

Ha Wim en Ellen (met N),
    Wat fijn dat jullie je zo goed amuseren, lekker, en dan 20-22 graden.
    Wat anders dan dat prutweer hier. Ik zag toen ik door maasniel kwam een billboard met een man in wetsuit, nu weet ik waar ik hem van kende, hahaha!
    En dat VW-busje, helemaal geweldig!
    Veel plezier en we volgen jullie hier.
    Liefs Ilse

• 18 December 2010 - 20:40

Marjan B.:

hallo Wim en Ellen,

fijn te lezen dat reis en verblijf heel plezierig verlopen. Wim's foto in het uwv-blad levert misschien veel aanvragen voor een voorziening op. Krijgt hij 't nog druk. Geniet er maar van, dan doen wij het ook door de reisverslagen te lezen. Fijne feestdagen alvast.
    Groetjes, Marjan.

• 18 December 2010 - 23:11

Chantal:

Hey Ellen en Wim

Fijn om te lezen dat jullie t fijn hebben , en ooohhh wat leuke foto,s , in de bikini en wetsuit toppie oohhh hier zo koud en wit en ik geef je groot gelijk lekker lunchen aan zee .Geniet geniet van jullie rondreis en wat een super busje !!!
    Groetjes chantal

• 20 December 2010 - 09:04

Peter En Mieke:

Wat een prachtige 'natuur'foto's. Lekker in de zon Kerst vieren, dan is weer eens iets anders. Hier ligt een dik pak sneeuw. Niet zo lekker als je deur uit moet, maar wel heel erg mooi om te zien.Geniet van alles en tot horens.