Berrie Lutjens en Mendoza - Reisverslag uit Mendoza, Argentinië van Ellen Griensven - WaarBenJij.nu Berrie Lutjens en Mendoza - Reisverslag uit Mendoza, Argentinië van Ellen Griensven - WaarBenJij.nu

Berrie Lutjens en Mendoza

Door: Ellen

Blijf op de hoogte en volg Ellen

30 November 2011 | Argentinië, Mendoza

Ola chicas en chicos,

Hoe is het mooie Nederland? Hier alles goed. Na het vorige reisverslag zijn we naar Berrie Lutjens(Bariloche) vertrokken. Daar aangekomen was het ontzettend koud. 15 graden en een hele harde wind. Bovendien was er inderdaad nog veel as in de lucht. Eerste dag niet zoveel gedaan. Bustickets naar Mendoza gekocht en zelf pasta gekookt. De volgende dag zijn we na een heerlijk ontbijt, scrambled eggs en pancakes, naar cerro campanario gegaan. Dat is een berg vanwaar je een prachtig uitzicht hebt over de meren en gletsjers. Zijn met het skiliftje omhoog gegaan en hebben lekker koffie gedronken. sMiddags in Bariloche zelf rondgestruind. Over het centrale plein, waar je je net in Zwitserland waant. Mede door de st. Bernhards. Langs de talloze chocoladewinkels gelopen en in eentje heerlijk ijs gegeten! Om 18.00u terug naar het hostel omdat we de jaccuzi, met uitzicht op het meer, hadden geboekt. Lekker een uurtje gerelaxt! sAvonds geweest uiteten. Zondag niet veel gedaan, beetje tv gekeken en gepoold tot we naar de bus konden gaan. Busreis naar Mendoza was niet heel comfortabel. De stoelen waren te lang waardoor we niet fijn konden liggen en er was een fatte argentijn die lag te snurken, totdat Sharona m sloeg met dr kussen haha. In Mendoza is het lekker warm! Rond de 30 graden. Eerste dag beetje rondgekeken, op n terrasje gezeten, in het park gelegen en nieuwe bustickets gekocht. Er was niet veel te doen omdat het een feestdag was. sNachts weer slecht geslapen omdat een of ander klein vrouwtje de hele nacht heeft liggen snurken. Gister zijn we wezen raften op de Mendoza River, was erg leuk. sMiddags aan het zwembad in de zon gelegen. sAvonds in het hostel gegeten en aan de praat geraakt met onze kamergenootjes. Een Engels meisje en een Amerikaanse jongen. We noemen hem Chicago. We hebben hem gewaarschuwd om niet te snurken, omdat we hem anders de kamer uit zouden trappen! Gaan zo met zn allen een wijntour doen, op de fiets. Vanavond BBQen of pasta a la Chicago eten. Morgen om 12.30 de bus naar Salta.
Weetjes: Ellen is verbrand op haar knie, precies waar het gat in de wetsuit zat. Ellen heeft ook nog steeds één niet gelakte teennagel. Sharona is al 103x gestruikeld over haar eigen voeten. En we hebben het erg naar onze zin.
Dit was t voor nu, adios amigos!

Liefs Sharona en Ellen

• 30 November 2011 - 18:53

Jeanne Vanne Kraan:

Geweldig, dae naam Berrie Lutjens.. en waat liek ut mich un ontzettend vervaelende vakansie (NOT!!!)
    Hiej alles paletti: maondig hubbe pap/Wim en Annelies biej os gegaete: spruutjesmoos mit draodjesvleis. Heelik!! Tenminste det zagte ze....
    Amusez vous en ich kiek weer oet nao uch volgende sjtukske!
    Toedeloe - Jeanne

• 30 November 2011 - 19:39

Jolanda:

hoi,zeg SHarona is die Berrie fam. van Theo hihi,en zo heb ik je niet opgevoed vreemde mannen toetakelen,Ellen suc6 met je verbrande knie en Sharoon voeten optillen met lopen,en rustig aan met die wijnfietstocht(leuke combi) en hoop een snurkloze nacht ,volgens mij hebben jullie het super ,xxxxx

• 30 November 2011 - 22:23

Pap:

Ja, die van lutjes zijn overal thuis. Wordt steeds interessanter wat jullie doen. Ik ga kijke of sinterklaas ook iets van een hottub in het pakket heeft. Doe de fietsverhuurder de groete van crit jaspers. Voor shareunke, oppe henj laope, sjpaart de veut en is good taege ut sjtruukele
    Det geer ut erg nao uch sin hub is neet vewonjerlik, miense blieve aardig taege uch dao omdet geercdur maar eine keer komt. Maedjes nog veul plezeer en leuke dinger toegewinst van

Pap xx

• 05 December 2011 - 14:24

Denise:

Hahaha shareunkeee! Gewoon een man slaan. Hij zal wel stil geweest zijn daarna! Jullie moeten je wel gedragen. Anders heeft de sint dalijk geen. Hot tube voor wimke! Hahaahaha gelukkig heeft ellen zich wel nog gedragen. Veel plezier nog en geniet ervan. Ik zit hier in de saaie trein waar een paar nerds alle deuntjes van spellen nadoen! xxxx