Pijn aan de voetjes - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Ellen Griensven - WaarBenJij.nu Pijn aan de voetjes - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Ellen Griensven - WaarBenJij.nu

Pijn aan de voetjes

Door: Ellen

Blijf op de hoogte en volg Ellen

20 November 2011 | Argentinië, Buenos Aires

Hey allemaal!

Donderdagavond zijn we nog lekker gaan uiteten. Geen steak, maar kip met n sausje (mosterd\honing en cream) met aardappels met cream. Inclusief drinken was het 26 euro voor 3 personen haha!
Vrijdag zijn we naar de begraafplaats van o.a. Evita geweest. Het was ontzettend indrukwekkend. Ieder (familie)graf heeft een eigen gebouwtje\kunstwerk. Daarna zijn we naar het city centre gelopen, waar we een walking tour uit de lonely planet hebben gedaan. Langs de belangrijkste gebouwen en op de shoppingstreet geweest. sAvonds zijn we met z´n 3en naar de cinema geweest, naar Twiligt woehoe!
Daarna nog wat gaan drinken op een terrasje.
Gistermorgen zijn we naar Teatro Colon geweest, waar we een rondleiding hebben gehad. Een heel mooi theater waar opera en musical voorstellingen worden gegeven. Veel details op de plafonds, allemaal fluwelen stoelen, prive balkonnen. Echt heel mooi, mss gaan we op de terugweg nog naar een voorstelling. Smiddigs zijn we naar een Polo wedstrijd geweest. Was wel een hele happening. Zien en gezien worden. We snapten niet veel van de regels maar t was wel leuk om eens te zien. sAvonds zijn we geweest uiteten en nog even op stap geweest. Er was niet heel veel te doen maar we hebben ons tot 2 uur geamuseerd. Volgende keer maar naar een salsabar of een grotere club!
Het is nu zondagmorgen en we gaan dalijk naar de wijk La Boca, waar allemaal gekleurde huizen zijn. In de buurt daarvan ligt ook San Telmo waar we wat dingen willen bezichtigen. Vanavond om 8uur vertrekt onze bus naar Puerto Madryn, een reis van 18uur. We kunnen bijna horizontaal liggen in de bus en krijgen er ook eten en ontbijt, dus het zal wel goed uit te houden zijn.
Dit was t voor nu, Liefs Sharona en Ellen

• 20 November 2011 - 13:49

Denizzletje:

Hey Ladies!
    Wat cool een Polo wedstrijd haha! Leuk om een keer te zien. Dat eten klinkt trouwens ook goed. En een relaxte bus met bed! Niceeee! Veel plezier nog. Xxx denise

• 20 November 2011 - 22:04

Lindy:

He Meiden,
    Zo ver weg, en dan toch nog eerder dan ik naar twilight ;) haha!
    Fijn om te horen dat jullie het zo leuk hebben, en zo veel mooie dingen zien.
    Goede reis naar jullie volgende bestemming en heel veel plezier!!!!
    xx Lindy

• 21 November 2011 - 07:06

Clara:

goede busreis gewenst :D

• 24 November 2011 - 08:26

Denise:

Waar blijft een nieuw verhaal en walvissen foto's? Vliegen jullie over op mijn verjaardag? Haha Xx